Katalog kursów ECTS
Szczegóły kursu
Kod kursu:
IISS10448o13Rok / Semestr:
2013/2014 zimowyNazwa:
Język angielski 3Kierunek:
Inżynieria ŚrodowiskaTyp studiów:
I st. - inżynierskieRodzaj kursu:
ObligatoryjnySemestr studiow:
3Punkty ECTS:
1Formy kształcenia (wykłady / ćwiczenia / inne):
0 / 30 / 0Prowadzący:
Kierownik Studium JOJęzyk:
polskiEfekty kształcenia:
Wiedza
Znajomość słownictwa związanego z sytuacjami codziennymi, w tym podstawowych zwrotów idiomatycznych wymaganych na poziomie B1 (CEFR – Common European Framework of Reference, 2001 - Europejski System Opisów Kształcenia Językowego, Warszawa 2003).
Umiejętności:
SŁUCHANIE
Student rozumie:
• wypowiedzi i informacje związane z sytuacjami dnia codziennego,
• filmy i nagrania dotyczące bieżących wydarzeń i swoich zainteresowań.
CZYTANIE
Student umie przeczytać ze zrozumieniem:
• teksty opisujące wydarzenia mające związek z najbliższym otoczeniem,
• krótkie informacje ze świata na tematy ogólne,
• proste instrukcje obsługi urządzeń domowych.
MÓWIENIE
Student umie:
• dość płynnie, chociaż z potknięciami porozumiewać się i wyrażać proste treści, przedstawić ogólnie swoje opinie i odczucia,
• radzić sobie z większością sytuacji komunikacyjnych, które mogą się zdarzyć podczas podróży,
• tworzyć proste, spójne wypowiedzi na tematy, które są mu znane, lub które go interesują
• opowiedzieć w miarę poprawnie krótką historię.
PISANIE
Student potrafi:
• napisać list prywatny, notatkę, uproszczone CV, wypełnić formularz i ankietę,
• opisywać doświadczenia, marzenia, nadzieje i aspiracje, krótko uzasadniając bądź wyjaśniając swoje opinie i plany,
• opisać wydarzenia i czynności, które miały lub będą miały miejsce w jego środowisku lub poza nim,
• napisać w miarę poprawnie krótką rozprawkę, streszczenie i sprawozdanie. Kompetencje:
Student potrafi integrować się ze społecznością międzynarodową posługującą się danym językiem.Wymagania wstępne:
Treści kształcenia:
Literatura:
Materiały dydaktyczne: dobór podręcznika i materiałów dostosowany do poziomu B2.
Metody oceny:
zaliczenie na podstawie obecności i aktywności na zajęciach, ocen z prac domowych, kolokwiów, prezentacji. Egzamin końcowy sprawdzający rozumienie tekstu, struktury językowe i leksykę. Uwagi: