Katalog kursów ECTS
Szczegóły kursu
Kod kursu:
RIPS10048o12Rok / Semestr:
2012/2013 letniNazwa:
Język hiszpańskiKierunek:
Zarządzanie i Inżynieria ProdukcjiTyp studiów:
I st. - inżynierskieRodzaj kursu:
ObligatoryjnySemestr studiow:
2Punkty ECTS:
1Formy kształcenia (wykłady / ćwiczenia / inne):
0 / 30 / 0Prowadzący:
Język:
polskizależnie od wyboranego językaEfekty kształcenia:
Wiedza: znajomość wybranego, podstawowego słownictwa z życia codziennego, prostych zwrotów językowych, zgodnie z wymogami dla poziomu A1 (CEFR – Common European Framework of Reference, 2001 - Europejski System Opisów Kształcenia Językowego, Warszawa 2003). Umiejętności: SŁUCHANIE Student potrafi zrozumieć: • proste słowa i zdania związane z powitaniem, pożegnaniem, czynnościami dnia codziennego, • pytania i polecenia adresowane do niego w sposób uważny i powolny, • informację zawartą w jasnym i krótkim komunikacie. CZYTANIE Student umie poprawnie przeczytać na głos krótkie i proste teksty oraz rozumie: • ogólną treść prostych materiałów informacyjnych, • krótki, prosty opis, zwłaszcza, gdy towarzyszą mu materiały wizualne, • krótkie i proste polecenia pisemne. MÓWIENIE Student potrafi: • przedstawić się, • przeliterować swoje imię i nazwisko, • podać dane osobowe, • zapytać o dane osobowe rozmówcy, • opisać siebie i własną rodzinę, • opisać swój dzień. PISANIE Student potrafi napisać: • krótką notatkę o sobie, krótkiego e-maila, • pocztówkę z wakacji, • gdzie mieszka i czym się zajmuje, • co robi, lubi i jak odpoczywa.Kompetencje:
Student potrafi nawiązać podstawowe kontakty towarzyskie używając prostych zwrotów grzecznościowych. Wymagania wstępne:
Brak wymaganego poziomu.Treści kształcenia:
Literatura:
Materiały wlasne lektora.
Literatura zależny od wybranego języka obcego.
Książka do kursu, materiały internetowe, pomoce audiowizualne, itp.Metody oceny:
Zaliczenie na podstawie obecności i aktywności na zajęciach, ocen z prac domowych, kolokwiów, prezentacji. Egzamin końcowy sprawdzający rozumienie tekstu, struktury językowe i leksykę.Uwagi: