Katalog kursów ECTS
Szczegóły kursu
Kod kursu:
RIPS20121o14Rok / Semestr:
2014/2015 zimowyNazwa:
Seminarium IIKierunek:
Zarządzanie i Inżynieria ProdukcjiTyp studiów:
II st. - magisterskieRodzaj kursu:
ObligatoryjnySemestr studiow:
2Punkty ECTS:
3Formy kształcenia (wykłady / ćwiczenia / inne):
0 / 30 / 0Prowadzący:
Prof.dr hab. Marek PrymonJęzyk:
polskiPolskiEfekty kształcenia:
Wiedza:
Student ma wiedzę w zakresie zastosowania wiadomości zdobytych na uczelni do projektowania i prowadzenia badań w praktyce oraz do przedstawienia wyników w ramach pracy dyplomowej. Zdobyta wiedza obejmuje nauki o zarządzaniu i podstawy prowadzenia działalności gospodarczej. Wiedza ta obejmuje równocześnie marketing i jego funkcje. Student zna i rozumie główne procesy analizy rynku: projektowanie prac analitycznych, gromadzenie danych, analizę danych i interpretację ,oraz sporządzanie raportów badawczych.
Umiejętności:
Absolwent studiów potrafi interpretować i wyjaśniać procesy rynkowe. Posiada umiejętność analizy marketingowej i planowania marketingowego i przedstawiać raporty w tym zakresie.Kompetencje:
Student rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się i samodoskonalenia w zakresie zarządzania i marketingu.Wymagania wstępne:
Marketing, Zarządzanie, Badania rynkuTreści kształcenia:
Proces planowania pracy magisterskiej ,dobór materiałów źródłowych, prowadzenie badań ,analiza danych i interpretacja. Opracowanie i zredagowanie wyników.Literatura:
1. Urban,S. Ładoński W.,Jak napisać dobrą pracę magisterską, AE,Wrocław 2001,
2. Szkutnik Z.,Metodyka pisania pracy magisterskiej, Wydawnictwo Poznańskie,2005
3. Majchrzak J, Mendel T., Metodyka pisania prac magisterskich i dyplomowych:poradnik pisania prac promocyjnych oraz innych opracowań naukowych wraz z przygotowaniem ich do obrony lub publikacji, AE Poznań 1996Metody oceny:
w zakresie wiedzy: poziom wiedzy w zakresie metodologii badań naukowych oraz zasad pisarstwa naukowego oceniany jest na podstawie testów pisemnych,
w zakresie umiejętności: studenci oceniani na podstawie realizowanych przez nich badań, w ramach indywidualnych prac,
w zakresie kompetencji społecznych: kompetencje oceniane są na podstawie publicznych prezentacji kolejnych rozdziałów prac a później na podstawie prezentacji całej pracy magisterskiej.Uwagi: