Katalog kursów ECTS
Szczegóły kursu
Kod kursu:
NTSS10146o10Rok / Semestr:
2010/2011 zimowyNazwa:
MarketingKierunek:
Technologia Żywności i Żywienie CzłowiekaTyp studiów:
I st. - inżynierskieRodzaj kursu:
ObligatoryjnySemestr studiow:
7Punkty ECTS:
2Formy kształcenia (wykłady / ćwiczenia / inne):
24 / 0 / 0Prowadzący:
dr Marek NowakJęzyk:
polskiEfekty kształcenia:
Po ukończeniu kursu student posiada umiejętność samodzielnej realizacji badań marketingowych, opracowania i zinterpretowania wyników badań oraz wykorzystania ich w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Kompetencje:
Wiedza i umiejętności nabyte w trakcie kursu są niezbędne w zarządzaniu przedsiębiorstwami przemysłu żywnościowego oraz w pracy w działach sprzedaży i marketingu przedsiębiorstw działających w sferze gastronomii i produkcji żywności. Wymagania wstępne:
ekonomiaTreści kształcenia:
Potrzeby konsumentów, produkty, klasyfikacja i charakterystyka rynków, czynniki wpływające na popyt i poziom cen, teoria zachowań konsumenta, metodyka badań marketingowych, zarządzanie marketingowe.Literatura:
1. Altkorn J.: Podstawy marketingu. Instytut Marketingu, Kraków 2003; 2. Kotler P.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Felberg SJA, Warszawa 1999; 3. Cholewicka-Goździk K. (red.): Marketing w agrobiznesie. Materiały dla studentów akademii rolniczych. Fundacja Pomocy dla Rolnictwa, Warszawa 1997. Metody oceny:
Zaliczenie wykładów; minimalny zasób wiedzy do zaliczenia: 60%.Uwagi: