Katalog kursów ECTS
Szczegóły kursu
Kod kursu:
NBSS20080f11Rok / Semestr:
2011/2012 zimowyNazwa:
Marketing w przemyśle żywnościowymKierunek:
BiotechnologiaTyp studiów:
II st. - magisterskieRodzaj kursu:
FakultatywnySemestr studiow:
2Punkty ECTS:
2Formy kształcenia (wykłady / ćwiczenia / inne):
0 / 30 / 0Prowadzący:
dr Marek NowakJęzyk:
polskiEfekty kształcenia:
Po ukończeniu kursu student posiada umiejętność samodzielnej realizacji badań marketingowych,
opracowania i zinterpretowania wyników badań oraz wykorzystania ich w zarządzaniu produkcją żywności.
Kompetencje:
Wiedza i umiejętności nabyte w trakcie kursu są niezbędne w zarządzaniu przedsiębiorstwami przemysłu żywnościowego oraz w pracy w działach sprzedaży i marketingu przedsiębiorstw działających w sferze gastronomii i produkcji żywności. Wymagania wstępne:
EkonomiaTreści kształcenia:
Badania rynkowe, informacje marketingowe, metody analizy marketingowej, prognozowanie i planowanie marketingowe, marketing-mix w produkcji żywności, produkt, cena, dystrybucja, promocja, zarządzanie marketingowe.Literatura:
1. Altkorn J.: Podstawy marketingu. Instytut Marketingu, Kraków 2003.
2. Kotler P.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Felberg SJA, Warszawa 1999.
3. Cholewicka-Goździk K. (red.): Marketing w agrobiznesie. Materiały dla studentów akademii rolniczych. Fundacja Pomocy dla Rolnictwa, Warszawa 1997.
Metody oceny:
Projekt analizy marketingowej, minimalny zasób wiedzy do zaliczenia: 60%.Uwagi: