Katalog kursów ECTS
Szczegóły kursu
Kod kursu:
NWSS10066o11Rok / Semestr:
2011/2012 zimowyNazwa:
MarketingKierunek:
TowaroznawstwoTyp studiów:
I st. - inżynierskieRodzaj kursu:
ObligatoryjnySemestr studiow:
7Punkty ECTS:
2Formy kształcenia (wykłady / ćwiczenia / inne):
24 / 12 / 0Prowadzący:
dr Marek Nowak, dr inż. Stanisław MintaJęzyk:
polskiEfekty kształcenia:
Po ukończeniu studiów student posiada umiejętności samodzielnej realizacji badań marketingowych, opracowania i zinterpretowania wyników badań oraz wykorzystania ich w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Kompetencje:
Wiedza i umiejętności nabyte w trakcie kursu są niezbędne w zarządzaniu przedsiębiorstwami przemysłu spożywczego oraz w pracy w działach sprzedaży i marketingu przedsiębiorstw działających w sferze gastronomii i produkcji żywności.Wymagania wstępne:
EkonomiaTreści kształcenia:
Potrzeby konsumentów, produkty, klasyfikacja i charakterystyka rynków, czynniki wpływające na popyt i poziom cen, teoria zachowań konsumenta, metodyka badań marketingowych, zarządzanie marketingowe.Literatura:
Altkorn J. (red): Podstawy marketingu, Instytut Marketingu, Kraków, 2003
Kotler P. Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Felberg SJA, Warszawa 1999.
Cholewicka–Goździk K. (red.) Marketing w agrobiznesie. Materiały dla studentów Akademii Rolniczych, Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa, Warszawa, 1997Metody oceny:
Zaliczenie wykładów - test minimalny zasób wiedzy do zaliczenia 60%.
Zaliczenie ćwiczeń: projekt analizy marketingowejUwagi: