ECTS
Katalog kursów ECTS

Szczegóły kursu
Kod kursu: NWSS10066o11
Rok / Semestr: 2011/2012 zimowy
Nazwa: Marketing
Kierunek: Towaroznawstwo
Typ studiów: I st. - inżynierskie
Rodzaj kursu: Obligatoryjny
Semestr studiow: 7
Punkty ECTS: 2
Formy kształcenia (wykłady / ćwiczenia / inne): 24 / 12 / 0
Prowadzący: dr Marek Nowak, dr inż. Stanisław Minta
Język: polski


Efekty kształcenia: Po ukończeniu studiów student posiada umiejętności samodzielnej realizacji badań marketingowych, opracowania i zinterpretowania wyników badań oraz wykorzystania ich w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Kompetencje: Wiedza i umiejętności nabyte w trakcie kursu są niezbędne w zarządzaniu przedsiębiorstwami przemysłu spożywczego oraz w pracy w działach sprzedaży i marketingu przedsiębiorstw działających w sferze gastronomii i produkcji żywności.

Wymagania wstępne: Ekonomia

Treści kształcenia: Potrzeby konsumentów, produkty, klasyfikacja i charakterystyka rynków, czynniki wpływające na popyt i poziom cen, teoria zachowań konsumenta, metodyka badań marketingowych, zarządzanie marketingowe.

Literatura: Altkorn J. (red): Podstawy marketingu, Instytut Marketingu, Kraków, 2003 Kotler P. Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Felberg SJA, Warszawa 1999. Cholewicka–Goździk K. (red.) Marketing w agrobiznesie. Materiały dla studentów Akademii Rolniczych, Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa, Warszawa, 1997

Metody oceny: Zaliczenie wykładów - test minimalny zasób wiedzy do zaliczenia 60%. Zaliczenie ćwiczeń: projekt analizy marketingowej

Uwagi: