Katalog kursów ECTS
Szczegóły kursu
Kod kursu:
RESS10120o12Rok / Semestr:
2012/2013 letniNazwa:
Analiza rynkuKierunek:
EkonomiaTyp studiów:
I st. - licencjackieRodzaj kursu:
ObligatoryjnySemestr studiow:
4Punkty ECTS:
3Formy kształcenia (wykłady / ćwiczenia / inne):
15 / 15 / 0Prowadzący:
prof. dr hab. Marek PrymonJęzyk:
polski / angielskiEfekty kształcenia:
W ramach zajęć studenci poznają główne procesy analizy rynku: projektowanie prac analitycznych, gromadzenie danych, analizę danych i interpretację, oraz sporządzanie raportów badawczych. Istotnym efektem powinno być zdobycie umiejętności kojarzenia metod badawczych z warunkami rynkowymi organizacjiKompetencje:
Absolwenci studiów mają zdolność definiowania problemu rynkowego organizacji, projektowania badań oraz stosowania podstawowych metod analizy rynku jakościowych oraz ilościowych.
Wymagania wstępne:
MikroekonomiaTreści kształcenia:
Struktura przedmiotowa analizy rynku. Podmioty analizy rynku. Ogólna procedura analizy rynku, Metody analizy rynku.Literatura:
Mruk H.(red.),Analiza rynku, PWE Warszawa 2003
Duliniec E.,Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem, PWN,Warszawa 2003
Prymon M.,Badania marketingowe w aspektach menedżerskich,UE Wrocław 2009
Metody oceny:
Zaliczenie ćwiczeń na podstawie realizowanych projektów. Wykłady zaliczane są na podstawie pisemnego testu egzaminacyjnego. Ostateczna ocena składa się w 50% z oceny z ćwiczeń i w 50% z oceny z testu egzaminacyjnego.Uwagi: