ECTS
Katalog kursów ECTS

Szczegóły kursu
Kod kursu: NTSS10146o10
Rok / Semestr: 2010/2011 zimowy
Nazwa: Marketing
Kierunek: Technologia Żywności i Żywienie Człowieka
Typ studiów: I st. - inżynierskie
Rodzaj kursu: Obligatoryjny
Semestr studiow: 7
Punkty ECTS: 2
Formy kształcenia (wykłady / ćwiczenia / inne): 24 / 0 / 0
Prowadzący: dr Marek Nowak
Język: polski


Efekty kształcenia: Po ukończeniu kursu student posiada umiejętność samodzielnej realizacji badań marketingowych, opracowania i zinterpretowania wyników badań oraz wykorzystania ich w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Kompetencje: Wiedza i umiejętności nabyte w trakcie kursu są niezbędne w zarządzaniu przedsiębiorstwami przemysłu żywnościowego oraz w pracy w działach sprzedaży i marketingu przedsiębiorstw działających w sferze gastronomii i produkcji żywności.

Wymagania wstępne: ekonomia

Treści kształcenia: Potrzeby konsumentów, produkty, klasyfikacja i charakterystyka rynków, czynniki wpływające na popyt i poziom cen, teoria zachowań konsumenta, metodyka badań marketingowych, zarządzanie marketingowe.

Literatura: 1. Altkorn J.: Podstawy marketingu. Instytut Marketingu, Kraków 2003; 2. Kotler P.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Felberg SJA, Warszawa 1999; 3. Cholewicka-Goździk K. (red.): Marketing w agrobiznesie. Materiały dla studentów akademii rolniczych. Fundacja Pomocy dla Rolnictwa, Warszawa 1997.

Metody oceny: Zaliczenie wykładów; minimalny zasób wiedzy do zaliczenia: 60%.

Uwagi: