ECTS
Katalog kursów ECTS

Szczegóły kursu
Kod kursu: NBSS20080f11
Rok / Semestr: 2011/2012 zimowy
Nazwa: Marketing w przemyśle żywnościowym
Kierunek: Biotechnologia
Typ studiów: II st. - magisterskie
Rodzaj kursu: Fakultatywny
Semestr studiow: 2
Punkty ECTS: 2
Formy kształcenia (wykłady / ćwiczenia / inne): 0 / 30 / 0
Prowadzący: dr Marek Nowak
Język: polski


Efekty kształcenia: Po ukończeniu kursu student posiada umiejętność samodzielnej realizacji badań marketingowych, opracowania i zinterpretowania wyników badań oraz wykorzystania ich w zarządzaniu produkcją żywności.

Kompetencje: Wiedza i umiejętności nabyte w trakcie kursu są niezbędne w zarządzaniu przedsiębiorstwami przemysłu żywnościowego oraz w pracy w działach sprzedaży i marketingu przedsiębiorstw działających w sferze gastronomii i produkcji żywności.

Wymagania wstępne: Ekonomia

Treści kształcenia: Badania rynkowe, informacje marketingowe, metody analizy marketingowej, prognozowanie i planowanie marketingowe, marketing-mix w produkcji żywności, produkt, cena, dystrybucja, promocja, zarządzanie marketingowe.

Literatura: 1. Altkorn J.: Podstawy marketingu. Instytut Marketingu, Kraków 2003. 2. Kotler P.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Felberg SJA, Warszawa 1999. 3. Cholewicka-Goździk K. (red.): Marketing w agrobiznesie. Materiały dla studentów akademii rolniczych. Fundacja Pomocy dla Rolnictwa, Warszawa 1997.

Metody oceny: Projekt analizy marketingowej, minimalny zasób wiedzy do zaliczenia: 60%.

Uwagi: