ECTS
Katalog kursów ECTS

Szczegóły kursu
Kod kursu: VVSS00078o13
Rok / Semestr: 2013/2014 zimowy
Nazwa: Marketing w praktyce wet.
Kierunek: Weterynaria
Typ studiów: magisterskie jednolite
Rodzaj kursu: Obligatoryjny
Semestr studiow: 9
Punkty ECTS: 1
Formy kształcenia (wykłady / ćwiczenia / inne): 15 / 0 / 15
Prowadzący: dr Robert Karczmarczyk
Język: polski / angielski


Efekty kształcenia: Student zna zasady prowadzenia prywatnej działalności gospodarczej czyli prowadzenia własnego biznesu – firmy, a także relacje panujące na linii klient – lekarz weterynarii w procesie świadczenia usług.

Kompetencje: Po ukończeniu kursu student wie jak założyć i prowadzić własny zakład leczniczy dla zwierząt, umie opracować i wdrożyć kampanie informacyjną i reklamową swojej firmy, zna zasady wykorzystania public relations oraz innych narzędzi i technik marketingowych obowiązujących na wolnym rynku usług w Polsce i Unii Europejskiej.

Wymagania wstępne: Wiedza o pracy lekarza weterynarii w zakładzie leczniczym dla zwierząt zdobyta podczas klinicznych praktyk studenckich

Treści kształcenia: Poznanie mechanizmów oraz zasad budowania relacji pomiędzy lekarzem wet. a klientem, zrozumienie różnicy pomiędzy profesjonalizmem zawodowym a świadczeniem usług profesjonalnych, zasady etyki zawodowej w walce rynkowej na rynku usług weterynaryjnych

Literatura: 1.Marketing od A do Z, Philip Kotler, PWE, Warszawa 2004. 2.Marketing i public relations w małej firmie, Moi Ali, Oficyna Wydawnicza ONEPRESS. 3.Podstawy marketingu, praca zbiorowa pod redakcją Jerzego Altkorna, wyd. IV, Instytut Marketingu, Kraków 2004. 4.Sztuka sprzedawania, Tom Hopkins, Oficyna Wydawnicza READ ME (seria Dla opornych), Warszawa 1999. 5.22 niezmienne prawa marketingu, A. Ries, J. Truto, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne (seria Marketing bez tajemnic, Warszawa 2000. 6.Public Relations, Sam Black, wyd. IV, Oficyna Ekonomiczna, Warszawa 2004. 7.Marketing w handlu detalicznym, Malcolm Sullivan, Oficyna Ekonomiczna, Warszawa 2004. 8.Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu, Harry Beckwith, Oficyna Wydawnicza ONEPRESS,

Metody oceny: Zaliczenie pracy seminaryjnej, minimalny zasób wiedzy do zaliczenia: 65%

Uwagi: Zajęcia prowadzone są w formie seminariów.