ECTS
Katalog kursów ECTS

Szczegóły kursu
Kod kursu: RTSS20225f12
Rok / Semestr: 2012/2013 zimowy
Nazwa: Systemy informatyczne
Kierunek: Technika Rolnicza i Leśna
Typ studiów: II st. - magisterskie
Rodzaj kursu: Fakultatywny
Semestr studiow: 2
Punkty ECTS: 2
Formy kształcenia (wykłady / ćwiczenia / inne): 0 / 30 / 0
Prowadzący: dr inż. Katarzyna Pentoś, dr inż. Krzysztof Pieczarka, dr inż. Aleksander Krzyś
Język: polski


Efekty kształcenia: Student posiada wiedzę w zakresie modelowania systemów informatycznych. Ma wiedzę na temat projektowania relacyjnych baz danych Ma wiedzę na temat projektowania sieciowych systemów informatycznych R2TRL_W5 Potrafi przedstawić koncepcję projektu, uzasadnić wybór narzędzi oraz opisuje wymagania i etapy pracy nad projektem. Przygotowuje założenia projektowe. wybiera narzędzia projektowe. ocenia czas potrzebny na wykonanie poszczególnych faz projektu. potrafi zabezpieczyć różne aspekty własnej aktywności informatycznej. projektuje zabezpieczenia aplikacji internetowej. opisuje i omawia najważniejsze wyniki projektu oraz metody ich osiągnięcia.

Kompetencje: Określa cel projektu i dąży do jego realizacji K2TRL_K01 pracuje samodzielnie nad realizacją poszczególnych zadań, dyskutuje na temat wybranych metod realizacji projektu

Wymagania wstępne: -

Treści kształcenia: Zagadnienia związane z inżynierią oprogramowania oraz modelowaniem systemów informatycznych w oparciu o język UML. Diagramy klas i obiektów. Modelowanie rzeczywistości w oparciu o relacyjny system baz danych. projektowanie sieciowych systemów informatycznych z wykorzystaniem technologii ASP.NET

Literatura: Allen S. 2006. Modelowanie danych. Helion Pelikant A. 2009. Bazy danych. Pierwsze starcie. Helion Wrycza S., Marcinkowski B., Wyrzykowski K. 2006. Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych. Helion Dudek W. 2006. Bazy danych SQL. Teoria i praktyka. Helion Powers L., Snell M. 2009. Microsoft Visual Studio 2008. Księga eksperta. Helion

Metody oceny: Wiedza: kolokwia na ćwiczeniach Umiejętności: ocena realizacji poszczególnych zadań projektowych na kolokwium oraz doboru odpowiednich narzedzi do wykonania postawionych zadań Kompetencje społeczne: ocena efektów pracy w zespole

Uwagi: